Team MiSu på Noia…

Standard

Jag, Mi, och andra delen av teamet, Su, avslutade veckan med en fantastisk middag på Noia.  Å maten var så god, så vacker, så spännande att jag till och med glömde fota. Skandal! Jag tror det bara har hänt ett par gånger sedan jag skaffade matbloggen.

Vi planerade det vi hade bestämt att planera men mest av allt pratade vi och skrattade! Det är såna vänner man ska ha i livet. Vänner som man trivs med, vänner som säger ja oftare än nej, vänner man kan kan skratta med. Såna vänner som jag har!

Idag ska jag träffa andra vänner. Vänner i ett annat team. LE, LivetEfter ska planera och ha det gott i Sätra Brunn. Men mer om det senare.

Det är det här Team MiSu planerar och tränar för…

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

