God Service och rent hemma…

Standard

Under den senaste tiden har jag varit rätt krasslig, det kan ingen ha missat. Å under samma tid har mitt hem förfallit… å jag blir inte friskare av att ha det eländigt hemma så jag är ute och letar hemstäd.
Det finns hur många firmor som helst där ute. Å en del är bra, andra mindre bra. En del är dyra, andra mindre dyra. Å jag vet inte om man får det man betalar för i det här fallet.

Jag har letat här i Uppsala som är prisvärd och gärna städar åt det miljövänliga hållet. Vet att det finns i andra städer men det är ju i Uppsala jag bor och vill ha städat.
Men jag hoppas och håller en tumme för att God Service utökar sitt område så det gäller i resten av Sverige, i Uppsala också. För i så fall är jag kund där på direkten.
Hör bara…
Rengöringsmedel och andra städmaterial skall alltid väljas efter bästa tänkbara miljöval. Produkter som är märkta med Svanen, Bra Miljöval eller motsvarande prioriteras.
Begränsa mängden av rengöringsmedel genom att använda ”rätt” städmaterial.
Miljölagstiftning skall alltid följas.
Ständigt öka kompetensen hos våra medarbetare på detta område
När arbetsuppgifterna kräver det skall alltid avfall källsorteras
Alla tjänstebilar är miljöbilar och vi strävar efter att all personal väljer ett bra miljöalternativ vid bilbyte

För mig låter det svinbra och jag kan rekommendera dem oprovade. Men är det någon som använt sig av God Service så berätta gärna om hur det är att anlita dem!
Jag fortsätter att gno under tiden på egen hand men hoppas som sagt på att de kommer hit också!

 

Städkärring...

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

