Jadå…

Standard

…nu börjar det ordna upp sig en smula…

Jag vet inte om jag egentligen törs vråla ut det, men jag känner mig riktigt bra! Jag hostar inte, har ingen feber, inget äckel som ska ut. Jag känner mig piggelin och frisk! Å skulle jag bli krasslig igen när jag börjar jobba så är det dags att se över arbetsmiljön. Så det så!

Helgen har varit kanon. Jag har varit på Uppsalavimmelawards och hurrat och hejat. Jag har monterat skrivbord, druckit vin, chillat, ätit gott och haft det fint. Å nu är det dags att göra det jag gör varje söndagskväll. Det är dags att planera veckan som kommer… älskart!

14 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

