Jag är inte bara en torris…

Standard

…jag är en buzzador också! Å snacka om perfekt match när jag fick erbjudandet om att buzza HTH. Ni vet, HjälperTorrHud!

Å vad den har hjälpt mig, jösses vilken bra kräm till mina torra ben. Ja, den är bra för resten av min kropp också så klart.
Tidigare har jag ogillat oparfymerade krämer. Men med ålder kommer vishet och jag förstår nu fördelarna med att använda oparfymerat.

Jag vet inte hur krämen är under de icke torra årstiderna. Men nu under vintern så är de riktigt bra och gör sitt jobb ordentligt. Å jag rekommenderar er andra torrisar att använda den.
Finns det någon som vill ha ett litet prov så har jag några kvar. Du får prov på både den röda, skin repair cream, och den blåa, skin protection body cream.

wp-1478943487602.jpg

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

