Parkerat i soffan…

Standard

Att det kostar att ligga på topp vet vi ju. Men det här börjar bli löjligt.

Jag tog det lugnt i morse, ställde inte ens klockan utan sov ut. Lämnade blodprov på sjukhuset innan jag knallade till jobbet och jobbade en smula.
Eftersom jag kom sent slutade jag tidigt. Balans för faan! Tog omvägen förbi COOP och handlade lite. Väl hemma fixade jag kombucha, lagade mat, förberedde morgonens frukost och ordnade avokadoröra att ha på mackan. Sen tog jag slut, tvärslut!

Nu sitter jag i soffan och tänker inte röra en fena mer ikväll. Funderar över hur jag ska bli frisk igen. Sju veckors förkylning är nog tycker jag. Å jag längtar till träningen, som fan!

Det här roar mig icke ett dugg!

förkyld

5 responses »

  1. Förstår att du är trött på det.
    Bra att du ger kroppen bra saker. Det kan du hylla dig själv för. Det är lätt att tappa sugen och komma in i kolhydratshets.
    Håller tummarna för att du snart kan träna igen!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

