När det skiter sig…

Standard

Jag hade som vanligt planerat helgen, å planerat den riktigt bra. Jag tänkte som vakna på gymmet och köra ett riktigt tungt överkroppspass. Efter det tänkte jag slira in på Feskarn i Saluhallen och handla gott till middag. Även svänga in på Yll och Tyll för att handa mer mössgarn.
Innan hemgång tänkte jag ta en lunchstund på något passande ställe…

Men i stället vaknade jag med feber och halsont. IGEN!!! Jag är så jävla trött på att inte få vara frisk mer än ett par dagar mellan varven. Jag är så galet trött på att bli sjuk igen så fort jag är på jobbet. Sjuknärvaron är löjligt hög på jobbet och snart börjar jag jobba de tider när ingen är där. Typ helg och natt!

Så nu sitter jag här utan att ha något gott att fixa till. Utan garn att göra en ny mössa av. Utan träningsvärk i kroppen och utan lust att göra ett enda jävla dugg.
Jag är mest pisst och ska inte vara bland folk. Över Huvud Taget! Idag är jag glad över att vara ensam och vän-lös. Men så är det nog det enda som jag är glad över idag!

fuck

FUCK!

22 responses »

  1. Älskade vän❤ Du e aldrig vänlös även om du vill..Hahahahah….:) Har du kollat hos läkaren för ev infektioner el skit i kroppen..kanske du får någe knark som funkar..Kryapådigkramisar…Puss❤

    • Nä, det är klart jag inte är vänlös… det vet jag ju innerst inne.❤
      Det är väl något skitvirus som härjar. Har bakerier också för jag har fått antibiotika av tant doktorn.🙂
      Puss

  2. Jag törs knappt skriva det (peppar peppar) men förkyld har jag inte varit på…jag minns inte ens. Får jag minsta känning så äter jag probifrisk, den kanske inte är det men har hört många som fått återkommande förkylningar som blivit av med det efter att ha tagit probifrisk i perioder..

    Hur som, krya på dig nu så ni kan njuta ordentligt av Berlin !

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

