Skitnattapp…

Standard

Tittar jag på sömnappen så har jag sovit gott. Men känner jag efter så har jag haft en skitnatt. Jag känner mig som om jag varit med om en bilolycka inatt. Är helt mörbultad.

Jag har haft ont i ett knä efter gårdagens akupunktur så jag har vaknat stup i kvarten. Dessutom har jag haft mardrömmar om tandläkare, flera gånger och flera tandläkare. Det beror så klart på att jag ska dit idag och det är INTE något jag ser fram mot

I synnerhet inte nu när coachen verkar ha övergivit mig och därför inte kan peppa mig innan tandläkarbesöket så som coacher ska. Men det finns kanske appar för det också.

 

18 responses »

  1. Sömnapp? Finns det? Ska man binda fast telefonen på armen eller nåt? Förstår inte hur det fungerar …. min sömnapp är nog mig själv? Eller? 🤔

  2. Det finns bloggcoacher och jag kan tala om att det kommer att bli bra, iallafall bättre än om man inte går dit långsiktigt sett. Jag tänker att OM man ser fram emot att gå till tandläkaren kanske man har lite för udda böjelser?

  3. Jag har ett aktivitetsband som jag valde just för att ha koll på sömnen. Men jag är mycket tveksam till hur bra den egentligen är.
    Däremot, en tandläkarcoach skulle jag behöva. Hittar du den så får du tipsa.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

