Fått mig ett stick…

Standard

inte bara ett förresten, utan en rackarns massa.

Det är dags för en akupunkturomgång igen. Höger knä har åter igen samlat vätska och i vänster har jag någon slags menisksmärta. Så jag fick behandling i båda knäna samtidigt. Å som vanligt är det en ondskön känsla. Det ilar mer än det gör ont och så är det lite skönt på samma gång. Jätteunderlig känsla.
Ja, tills han tycker att det är dags att skruva lite på nålarna, då ilar det som fasen. Jag blir alldeles genomsvettig efter en omgång på Idrottsskadecentrum.

Nästa besök gör jag samma dag jag åker till Berlin med Maria och fram tills dess, å några dagar efteråt, ska jag inte anstränga mig.
Så det blir ingen löpning i Berlin. Får ägna mig åt andra intressen i stället. Som öl, mat och skratt!

nål

11 responses »

    • Det är verkligen svaret på ALLT och ALL slags smärta!
      Jag är sur över att jag inte ”kände” dig när jag var i Helsingborg i somras. Då hade jag kunna haft sällis till sushi, ölen och fått skratta!🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

