Älskar enkelheten…

Standard

Idag hade jag inte möjlighet att vara med på en AW med L. Jättetrist eftersom Jan Björklund är här och AW’ar. 

Men jag slirade in som hastigast, pratade en smula och presenterade mig för Jan som svarade -Hej, Jan heter jag.

Sånt gillar jag. Gillar när kända offentliga personer presenterar sig som vem som helst. Gillar att man inte tar sig själv på galet stort allvar och förutsätter att alla känner igen en. 

Visserligen borde alla femtioåriga tanter veta vem han är och vad han heter. Det förutsätter jag! Men skönt är det, som sagt, att träffa folk som är som folk. 

8 responses »

  1. Jag har ingen aaaaning om vem han är! Iof sig har jag ett par år till 50 … mohahaha … 😂
    Men du? Varför ingen selfie med honom? 😉

    • Men hade du inte varit så ung hade du vetat! Hahaha…
      Jag hade god lust att fråga men fegade. Jag veeet, det är så otippat att jag fegar men så är det!🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

