Vilket dygn…

Standard

sirus
Ingen som känner mig det minsta har missat att jag är ett stort fan av IK Sirius. Ingen  som känner mig kan heller inte ha missat att jag ägnat senaste åren med att jobba i klubben. Å sist kan ingen som känner mig ha missat att de vann mot Halmstad igår och spelar sin nästa säsong i Allsvenskan.
Så nog var det ett omen när Carl Nyström, f.d. Siriusspelare, klev in på Dinners i Ödeshög när vi satt där och tog en sen lunch.
cn

Det är hur stort som helst och jag är sjukt stolt över blåsvart! Firandet ville aldrig ta slut men tillslut var vi tvungna att åka vidare till Uppsala. om hem tidigt i morse och jag är glad att jag tog ledigt idag också.

Ingen som såg matchen på TV igår kan heller ha missat att jag var där. För jag fick mina 15 Seconds of Fame

 

12 responses »

  1. Du är en toppentjej! Grattis till Sirius och grattis till dig! Du har säkert också betytt mycket för dem.!♥️♥️♥️

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

