Sköna söndag…

Standard

Ju äldre jag blir desto mer gillar jag söndagslunken jag numer har skapat mig. Å nej, det har inget med ålder att göra. Lovar!🙂

Jag har planerat veckan som kommer, allt från träning till mat. Jag har gjort ingefärsshot och satt tre liter kombucha.

Jag har varit inne på jobbet en sväng och passade på att få färdigt en del jobb. Så nu kan jag vara ledig i lugn och ro både måndag och tisdag. Åker iväg med bästa Västra Sidan i morgon och njuter fotboll. Å vill det sig kan Sirius bli klara för Allsvenskan redan i morgon, därav ledig tisdag också. Det är som det brukar vara i mitt liv, man vet aldrig vad som kan hända. Å jag njuter!

Å nu ska jag avsluta kvällen med ett bad och senare soffhäng till Midnattssol.
midnattssol

17 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

