Antingen eller…

Standard

Antingen kan man göra som jag tänkte göra från början. Ta det lugnt på personalfesten, hålla mig till ett glas till maten, dansa och ha kul men åka hem tidigt.

Eller också kan man göra som jag gjorde. Gå all in direkt! Köpa vinflaskor i stället för glasvis, dansa sjukt mycket, ha askul och fortsätta på lokal med ex-svägerskan och komma hem sent.

Jag fick den briljanta idén att hälsa på dottern på jobbet. Men hon var hemma och krasslig så henne träffade vi inte. Men vi träffade en massa unga, väldigt unga män och kvinnor som vi dansade skiten ur. Vi må ha varit äldst på stället, men vi var gladast, dansade mest och hade flest danspartners kring oss. Som jag har skrattat!

Idag längtar jag mest efter en falafel med halloumi från Dr Falafel och en stoooor Cola Zero! Så är det någon som vill förse mig med det så är ni välkomna. Jag ger sällis och soffhäng!

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

