Vilken härlig dag…

Standard

Jag vet, det är grått och trist ute. Det är en vanlig torsdag utan några roligheter. Men rackarns vilken härlig dag det är trots det.

Vaknade pigg och kry i ottan, drog iväg på en timmes spinning innan jobb. Jobbade på satan, presenterade ett EU-projekt på eftermiddagen, jobbade på lite till när jag ändå hade sånt flow.
Hem och fixade gomiddag med den syrade grädden jag testar för Buzzador. Rekommenderas!
Är fortfarande lika pigg och frisk så jag tar nog ett par varv med moppen också innan jag sussar sött.
I morgon är det dags för jobbets Halloweenfest. Skitkul. Sen vankas det härligheter i dagarna tre. Mer om det senare, i en blogg nära er.

Först, fortsätta njuta härlig dag!

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

