Underbar början…

Standard

Den här söndagen kan inte bli annat än bra eftersom jag fick börja den med ett stort och högt asflabb. Sen följde två timmars pladdrande i telefonen med vännen som först fått mig att brista ut i garv. Vilken härlig morgon!

Hoppas dagen fortsätter minst lika glatt trots att jag ska ta hand om de sjuklingar som finns runt omkring mig just nu. Lilla mor behöver sällis, kläder och prylar på sjukhuset. En och annan godbit lär hon också behöva, eller hur!? Passar på att se till att pappi har allt han behöver och vill ha där hemma.

Det är tur jag känner mig frisk och kry just nu!

 

2 responses »

  1. Men duuu … ta det själv lite lugnt så du inte blir mer sjuk. Men himla omtänktsamt av dig. Och tack för videon … så jäkla rolig och bra. Hahaha …🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

