Äntligen.

Standard

Idag kände jag mig äntligen så pass pigg att jag kunde ge mig ut på en tur. Ingen hård tur, precis om jag bestämde innan, utan en promme i härliga omgivningar. Som balsam för både kropp och själ.

Å peppar, peppar, känner jag mig fortfarande pigg och kry så här ett par timmar efteråt. Å så tänker jag fortsätta ha det, så det så.
Firar med en gomiddag a la vegan. Anamma vegobullar med cashewtzatziki, egen potatis och rotfrukter i ugn. Gott som faan. Å i glaset en god sydafrikan.

Nu tar vi lördag!

skont

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

