Ligga steget före…

Standard

Förkylningshelvetet vill inte ge sig. Varannan dag, typ, har jag feber, varannan dag har jag ont i halsen. Aldrig riktigt piggelin och jag HATART!
Så för att inte gå helt bananas får jag ägna mig åt det näst bästa. Matfix! Just nu är det mest förberedelser jag ägnar mig åt. Jag fixar Morv och jag har lagt cashewnötter i blöt för att göra sås och en cashewtzaziki.

Livet är viktigt, man vet aldrig vad som lurar runt hörnet, så ta tillvara på det. Det är det enda liv du har! 

13 responses »

  1. Ta hand om dig. Eller ännu bättre: låt någon annan ta hand om dig – någon som kommer och bäddar ner dig och ger dig mat (jättelätt att skriva men jag skulle själv aldrig tillåta det).

    • Just nu så skulle det vara skönt att låta någon annan ta hand om mig… men det funkar inte riktigt. Så jag tar hand om mig själv ett tag till.🙂
      Trevlig helg!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

