Vända negativt till positivt…

Standard

är något jag är bra på. Å kan jag boosta egot genom att göra det blir jag rent lycklig! Å det är jag nu.

Fick skrivet till mig att jag ska ”hålla mig till män i min egen ålder och inte ränna efter äldre män” efter att jag lagt ut min förebild i fredags. Det är så kul… för det är precis det jag gör, jag håller mig till män i min egen ålder. Eller yngre till och med. Det är inget medvetet val, utan så är det bara.

Jag är som alla andra, gillar att få komplimanger. Å det här blev verkligen en komplimang utan att det var menat som en sådan. Å det gör det bara ännu bättre… för mig!

Så från hjärtat tack… men jag tänker fortsätta se till att hålla mig ung. Både på in- och utsidan. Å jag kommer att leva länge. Det lovar jag!

img_0755

Så här ser 50-åringar ut nu för tiden. Fast gladare förstås!

19 responses »

    • Absolut, det håller jag med om. Åldern kommer inifrån. Känner gamla människor som är runt 30 i ålder, å unga människor som är långt äldre än jag.

  1. ??? ja jösses tänk att folk har åsikter om allt. Hur man ser ut, hur man är, vem man inte är eller vem man ränner efter. Tur vi får vara som vi är till helgen❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

