Bästa kassakonversationen…

Standard

Var på ICA igår och handlade lite helggott. Stående vid bandet, packar ner mina varor i kassen hör jag mannen, snygg satan, säga till sin dotter att…
-Ställ dig där bredvid tjejen som packar så länge… våra varor kommer snart dit.
Jag tittar på honom, tittar runt omkring mig, åter på honom och säger
-TACK för att du sa tjej och inte tant! Du har gjort min fredag!
-Mycket har jag tänkt, man tant har jag inte ens kommit i närheten av… tro mig!

Jag gick därifrån, glad och lycklig. Han gjorde min dag!

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

