Det svider inte…

Standard

Det känns som om jag hunnit med sjukt mycket idag. Å ändå är jag fortfarande vaken. Yeeey!

Började med en kortjogg i kylan och jo, det kändes sjukt bra. For ner till stan och tog en Liberal frulle. För vem kan motstå att ”Vakna med Hassan” liksom.

Väl på jobbet flöt det på som rackarns och fyra timmars arbete gav 3,7 miljoner kronor in… Hmmm, jag borde ta procent på pengarna jag drar in till kommunen i stället för att ha månadslön. Hann med ett snabbmöte under förmiddagen också. Till vårdcentralen på lunchen och fick påfyllning av B12.
Under eftermiddagen visade jag mitt arbete för en kollega från Strategiska avdelningen. Styv som hon är fattade hon vad jag gör hela dagarna å det är det inte alla som gör… tro mig!

Handlade innan jag drog hem och väl hemma bubblade jag med bästis-Nina samtidigt som jag mixade ihop middagen.
Bloggade, skrev mail och besvarade mail samtidigt som jag smaskade i mig mina skitgoda biffar. Å nu sitter jag i soffan och tittar på Dicte samtidigt som jag förbereder morgondagen. Jag börjar som jag gjorde idag, med en morgonjogg, men i stället för TV-soffa avslutar jag med Bar Liberal på Noia här i stan.

I övrigt har jag haft sällis av Peter LeMarc mest hela dagen… å det svider inte ett dugg. Men det är inte honom utan Stefan Sauk jag tar med mig i säng när jag ska sova… Å det svider inte det heller!

En bra dag… å ja, jag har skrattat mycket!
skratt

17 responses »

  1. Vilken produktiv och bra dag!
    Vad läser Herr Sauk för dig ikväll? Min inneboende hade koll på Dicte, men jag misstänker att jag nog missat en säsong eller så. 😔

    • Då får du se ikapp tycker jag… Dicte är värd det.
      Just nu lyssnar jg på Slutet på kedjan av Fredrik Olsson. Egentligen inte min genre men vad gör man inte för lite Sauk tätt intill på kvällskvisten!🙂

  2. Nu har jag sett avs 2 av Dicte och jag tycker att hon är en jävla subba. Tänker inte titta fler gånger. Hon kan ta sitt jävla ego-tänk och stanna i Danmark.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

