Åh vad jag älskar livet…

Standard

… också…

2 responses »

  1. Ja men ibland ger livet mej en överraskning som jag inte riktigt var beredd på ! Jag får en upplevelse av att vi tar vår kropp för given när den fungerar utan problem, men som jag fick erfara ,svårt att klara dom allra vanligaste rörelserna med armarna när den ena armen inte fungerar som den ska på grund av en fraktur , då tänker jag att det finns massor av människor med bara en arm , och då är jag glad över att jag har två fungerande armar fast den vänstra behöver tid att läka just nu 😊

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

