Hemmafrisk…

Standard

Gjorde helt rätt som var hemma idag och kryade på mig. Febern tror jag är borta nu… ja, förutom febertoppen som kom av att jag blev förbannad när jag kopplade ihop telefon och klocka. Nu tror jag dock att det funkar som det ska.

Å så fick jag en febertopp igen när jag tänkte på året som skulle bli mitt år. Det är det iofs fortfarande eftersom det är något jag äger själv. För har jag bestämt att 2016 är det bästa på länge, är det så. Inget snack!

Som sagt, det var tur att jag var hemma och vilade. Tre tupplurar har det blivit. Tre konstiga drömmar som handlade om att jag höll på att drunkna i havet. Var väl förmodligen febersvettig där under gosefilten.

Men nu är febern borta, i morgon är det fredag och då kommer Maria hit. Då jävlar blir det bubbel på många olika sätt.

Note to self! Ladda ur mobiler och dator!

duck

Do… or do not. There is no try

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

