Blivit trebarnsmor…

Standard

Jag har ju inte berättat att jag gått och skaffat barn på gamla dar… En liten pojke som heter Saikou Ceesay och fyllde sju år i maj. Han bor i Manduar, en by i Gambia.

Ja, jag har skaffat mig ett fadderbarn genom Aspeboda Foundation for children, AFFC.
Å vet ni, det finns fler flickor och pojkar som väntar på att få en fadder. Å har ni inte lust att bli fadder så kan man alltid hjälpa till på ett eller annat sätt. Det lovar jag!

Men hur som, Saikou är min lilla fadderpojke… å det roar mig!

saikou-ceesay

2 responses »

    • Tack, tack!
      Jag har hjälpt byn ett tag genom att vara medlem i AFFC och genom att sticka tröjor till dem. Det går sändningar ner dit rätt ofta från Aspeboda. Känns bara fint att vara med i en sån förening.🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

