Andnöd…

Standard

Jag har tidigare funderat över hur jag skulle komma att reagera den dagen jag ser Nikolay Georgiev, han som missade min tumör trots att den var 4,5 cm och satt helt synligt. Funderat över om jag skulle klippa till honom, vråla åt honom eller kanske båda dera. Nu vet jag, jag gjorde inte ett dugg… jag frös till och fick andnöd. FY FAAN! Sen fick jag upp mobilen och fotade aset!

Jag trodde aldrig att jag skulle reagera som jag gjorde.. jag var tvungen att ta igen mig ett bra tag efteråt och försöka andas igen. Missade helt lunchen och var tvungen att äta på mötet jag var på väg till. Vet knappt vad jag gjorde direkt efter jag såg honom..

Jag undrar om jag någonsin kommer att ”komma över” cancerhelvetet i allmänhet och det där jävla aset i synnerhet. Om han gjort sitt jobb hade jag kunna varit lite mer normal i kroppen idag. Det sörjer jag! Jag hade kunnat leva mer som vanligt utan att behöva tänka på om biverkningarna ska slå till utan förvarning. Jag hade inte behövt förvarna lovers om vad som kan hända. Inte behövt fläka ut mig till dem det berör i tid och otid.

Jävlar vad jag hatar den mannen. Å mina affirmationer har varit starka och svarta idag… var så säkra! De tidigare jag hade är som en ljummen bönfis i jämförelse.

ng

8 responses »

  1. Man vet aldrig hur man ska reagera innan. Man tror kanske man ska bli förbannad mm. så blir man bara helt stel och fryser till is.
    Och hade du blivit förbannad på honom hade han kanske inte ens reagerat och det hade kanske gjort mer ont.
    Vi får hoppas karma sköter sitt.

  2. Jag förstår precis hur du menar. Jag ,ursäkta uttrycket hatar den läkaren som gjorde så vi förlorade Jossan. Jag såg honom tre år efteråt , på samma sjukhus , o denna gång skulle han undersöka Jocke !! Hade kunnat slå ihjäl karln!

  3. En stor kram till världens bästa tjej! Du är modig, tuff och skön. Du har varit med om något som ingen vill vara med om. Du har haft en s.k. gynekolog som gjort livet dåligt för dig på grund av hans kompetens. Jag har inte mycket för Akademigruppen heller. Jag tycker du ska skriva en bok om ditt liv. ❤️😍

    • Tack snälla för fina ord!
      Nä, det här är inget jag önskar någon.
      Å jag håller med dig om Akademigruppen, det är inte mycket expert över dem inte!
      Kram❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

