Tänker stort, skriver mindre…

Standard

När jag bloggar gör jag det utifrån mig. Alltid utifrån mig. Det ni läser är mina upplevelser, mina tankar, mina ord. Å det är precis så det ska vara. Det är ju min blogg och mitt liv, Mies liv!

Men en del inlägg ska inte delas med hela världen eftersom de inte tillhör dem, kan göra illa, kan göra ont och skada. Men samtidigt vill jag inte censurera mig själv på något vis och jag har folk som jag kan och vill dela livets inlägg med.

Så jag stänger en del inlägg… å är du en av dem som jag kan dela livet med, hör av dig på mie1(at)live.se

censur

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

