Välkommen hem…

Standard

Alltså vilken härlig semester vi har haft. Den har bjudit på sol och bad, regn och skratt, mat och dryck… den har bjudit på LIVET!

Har redan nu bestämt mig för att det här är ett ställe jag vill återkomma till. Å då på en längre tripp än en vecka.

Vi har sett och träffat så galet roliga människor. Vi har haft Selma och Fridolf på hotellet. Kvinnan såg till sin man så han inte åt för mycket eller för lite på frukosten. Hon såg till att han inte var för kall eller för varm på Mamma Mia-turen vi var på. Underbara människor.

Vi har träffat kyparen som blev som kär i M och undrade om någon drömt om att ha en egen slav. I så fall var han redo att ställa upp.

Vi har sett Dansken med två kvinnor och fyra barn. Vi hittade på många smarriga historier om dem, tro mig.

Främst har vi träffat personalen på hotellet och det var riktigt sorgligt att ta farväl och åka därifrån. De vägrade säga annat än ”på återseende” och det hade varit en välsignelse att ha oss där. Å det är något jag inte har hört tidigare!

Men nu är jag hemma och kände mig mer än välkommen hem. TV visade Star Wars och på hallgolvet låt ett välkommenbrev.

Livet är gott och borta är bra men hemma bäst!

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

