Jag förbereder mig…

Standard

Son och svärdotter kom över med, min, resväska i tisdags. Käkade lite mat och hade det trevligt på samma gång.
När de gått började jag så klart att ta packa lite smått. Jag hade iofs börjat redan tidigare med att ta fram sånt jag ska ha, men inte använder nu. Som sommartoppar, bikinis, baddräkter, shorts och solprylar.
Jag har också varit till Zarah på Creative Makeup by her och fixat både bryn och fransar, sol- och badvänliga sådana.
Jag har växlat pengar och preppat mitt kort och lagt allt i min reseplånka. Det enda jag ska göra nu är att fixa mig själv och preppa kroppen för sol och bad.

Men mest av allt hoppas jag att bästa Nina, en av #Fab3ToSkiathos, kryar på sig allt hon kan. För på lördag kommer vi hem till henne, å på söndag sticker vi.

Å vet ni, det roar mig! Se bara hur glad jag är…

mie1

Nya bryn och fransar. Fortfarande utan överläpp!

15 responses »

    • Tack snälla! ❤
      Jo, numera är jag långhårig… med en del blott i. Fräsigt värre. 🙂
      Jag lovar att ha det gott på semestern. Kommer säkert ett eller annat inlägg om den.
      Kram

  1. Härligt med reseförberedelser! Själv sitter jag på flyget och är snart hemma igen.
    Sedlar förresten, jag vill gärna ha med några när jag kommer utomlands. Tog ut ur bankomat i arbetsstaden. 🙂 Skånskt fenomen?

  2. Grymt att spara en solvecka t hösten. Jag känner själv hur jag redan börjar bli mör av arbetet och då har jag bara varit tillbaka fr min semester en månad….ooops. Tur man har Budapest att se fram emot.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

