En sån dag…

Standard

Idag har jag haft tankarna på allt annat än på jobbet. Eller rättare sagt, jag har haft tankarna på en enda människa mest hela dagen och haft skitsvårt att fokusera på annat.
Ni fattar, det går liksom inte att få ur människan ur systemet. Jag behöver inte tänka på något särskilt utan människan bara finns där i kropp och knopp.

Det är både frustrerande och härligt på en och samma gång. Å det bästa är att det finns en till som har det på samma sätt just idag.

Å jag måste erkänna att det roar mig…

keep-calm

13 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

