Standard

För ett par dagar sedan såg jag att någon läst min blogg och följt taggen Nikolay Georgiev. Det gör mig ont om han fortfarande gör illa kvinnor, försenar deras cancerdiagnos genom sin inkompetens.
Jag är dock glad över att jag orkade blogga om helvetesläkaren så att fler kvinnor kan få veta vad han gjort. Inte bara mot mig utan mot en hel del andra också. Men tyvärr är det hittills bara jag som orkat anmäla honom. Hittills!

Så du som hittade hit, byt läkare om livet är dig kärt. Spring därifrån fortare än kvickt till någon som är kompetent och kan sitt arbete!

 

7 responses »

  1. Begriper inte hur vården fungerar. Har de uppföljningssamtal med sina anställda? Varför upptäcks inte dåliga läkare? Brorsan har ju stött på en del genom åren (genom fru och barn som varit sjuka) och idag fick han ett helt inkompetens bemötande. Jag blir så ursinnigt arg.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

