Den där balansen…

Standard

Efter att ha haft en fantastiskt helg med Uppsala kulturmaraton, kulturnatt, Siriusvinster och en massa härliga kontakter och besked gör det inget att kroppen strejkar idag.
Det blir så, jag är van. Å jag ser till att njuta av allt det braiga och låta resten bara vara. Det funkar!
Å vad gör det att jag inte kommer hemifrån idag. Jag kan ägna mig åt att ta fram sånt jag ska ha när Fab3 drar till värmen på söndag.
Sen har jag ytterligare en resa spikad och en till på gång så det går ingen nöd på mig. Den här hösten kommer att bli en höst att minnas och njuta av länge.

Jag sa ju att 2016 skulle bli mitt år efter alla dessa helvetesår… Balans roar mig, balans för faan!

6 responses »

  1. Balans för helvete 😂 😂 😂 Ses snart 💜❤💙 Kroppen e en fantastisk maskin som hjälper dig att stanna upp. Puss o kramisar 😀

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

