En bra dag…

Standard

Började min morgon på gymmet innan jag fortsatte till jobbet. Jobbet flöt på som det ska och jag kunde gå därifrån nöjd.
Träffade Liberalernas store man här i stan, Mohamed Hassan, och pratade Kulturmarathon. På fredag är det dags, då är det premiär för loppet. Storstjärnor som Fritjof FagerlundMaria Strömme och Anders Szalkai är med i loppet, superkul!

Nu är jag hemma, har precis mumsat i mig en supergod linsgryta med curry, hallomi och massa annat gott.
Nu ska jag nöta soffa ett tag och se senaste avsnittet av Doktor Foster. En serie som handlar om Gemma Foster vars man har en affär med en annan kvinna. Lagom lättittat även om det kanske inte är en serie som egentligen passar mig. Den handlar om en bedragen kvinna…

Nu soffa… Tjing!
km

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

