Inte utan min frulle…

Standard

Uppe med tuppen som vanligt. Det blir så när man halvsover i soffan om söndagskvällen.

Men nu är jag pigg och redo för en ny vecka. Ska snart ta mig ner till gymmet på en runda. Hade egentligen tänkt att prova på att löpa utan först ha ätit frukost. Bara testa och se om det är någon skillnad. Men det är bara att ge upp, åtminstone idag, och inse att jag är en frukostmänniska. Jag vaknar med knorrande mage och kaffesug. Så nu sitter jag här med min frukostkopp, proteinknäcke med pastej och gurka.

Provar igen på onsdag… eller not!

knäcke

Sååååå gott!

16 responses »

  1. Men varför vill du vara utan frukost om du mår bra av att äta frukost? Själv kan jag inte äta innan konditionsträning och vi talar om runt 4 timmar. Skulle jag kunna skulle jag äta.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

