Varit i kyrkan idag…

Standard

För ett tag sedan hörde jag någon säga att ”tidigare gick man till kyrkan på söndagarna, nu åker man till IKEA”. Å det stämmer, jag var där tillsammans med resten av Uppsala.

Var runt och tittade på en del jag behöver i möbelväg. Dels har jag två rum som ska möbleras upp en smula, en hall som ska göras om och en säng som ska köpas! Passade på att luncha när jag var där. Pulled lax i bröd. Riktigt gott. Gillar att de satsar på annan mat än köttbullar.

Å nu är det dags att göra som jag brukar göra så här på kvällskvisten på söndagarna. Planera veckans träning och förbereda jobbmåndagen. Rutiner FTW!

hall

Bilden är från IKEA.se

4 responses »

  1. Länge sedan jag var på IKEA. Jag brukar åka dit på fredagskvällar eller direkt vid öppning på söndagar. Annars är det läge att undvika. Men, den stora frågan: Hur många värmeljus och servetter köpte du?

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

