Lugnt och fint…

Standard

Nä vet ni, det blev inte ens någon gyminvigning för mig idag. Jag har kände att jag behövde vila kroppen från träning idag och det är precis vad jag gjort. Jag har till och med tagit en tupplur mitt på dagen. Det var inte helt illa kan jag lova.

Jag har i stället städat hemmet, jag har bakat hårt rågbröd och lyssnat på Linda som i Lindamordet av Leif GW Persson. Blev tipsad av MrT om ”Den sanna historien om Pinocchios näsa” men eftersom det är bok tre i serien om Evert Bäckström var jag ju tvungen att börja med den första. Det borde väl varenda människa begripa, eller hur?!😉
Jag är ett stort fan av Leif GW, älskar hans språk och det skiner igenom i böckerna så klart. Har skrattat både högt och rått flera gånger. Det är tur att inte skrikfeministerna hör vad jag lyssnar på… då skulle det bli ett jäkla liv. Det är jag övertygad om.

Nu doftar det gott här hemma, brödbaket är klart. Jag har hunnit fira det med ett par Glenlivet så det går ingen nöd på mig trots allt.

I morgon är en annan dag… då tror jag att jag känner för en joggingtur. Så det så!

4 responses »

  1. Gillar också GW, mest att lyssna på, föreläsningar och sådant. Mannen här har träffat honom fler gånger i tjänsten och gillar honom han med. han är skarp, både GW och mannen😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

