Jag är impad…

Standard

16 januari 2013 nådde min hemliga besökare 1.500 besök. Tre år senare var fluktaren uppe i 3.500 besök. Då var priset att välja ett inlägg, jag lovade att skriva om det personen ville läsa om. Det var det minsta jag kunde göra för personen tänkte jag. Men inte ett ord, inte en önskan om något inlägg kom.

Så jag provar igen. För har man lyckas spränga 5.000 besök har man jobbat på bra. Dessutom har personen gått från 64 besök i månaden i genomsnitt till hela 83! Det är ju skitbra! Så var så god, du får välja fritt. Jag skriver om precis vad du vill! Lovar!

Jag är impad, otroligt impad!

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

