Går ingen nöd på mig…

Standard

Som ni sett, säkert till leda, har jag haft en helt fantastiskt helg. Jag är lyckligt lottad som har en vän som delar med sig av sitt paradis till just mig.
Livet är på min sida just nu och livet är dessutom gott. Köpte mig en snygg regnkappa och regnet kom. Folk blev less på regnandet och jag beställde en dag idag med ickeregn. Å regnar det? Nops! Ni ser, jag har flyt!

Dagen idag är en bra dag för möten, det såg jag i dagen horoskop. Å just därför ska jag ha det idag, möten. Arbetsrelaterade sådana. Mer än så är det inte. Man kan ju inte få allt, inte ens jag!

Men snart så…

mie

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

