Livet just nu…

Standard

Livet snurrar på för mig i en härlig takt. Jag hinner inte med mitt hem, men det stör mig inte ett dugg. Jag hinner med att leva! Ja, förutom att jobba så klart… jobbet tar fortfarande större tiden av mitt vakna liv.
Ikväll ska jag mediajobba på Studenternas. Svenska cupen pågår och nu är det GUSK som möter Bajen och jag hoppas på en bra match och mycket folk.

I morgon efter jobbet kör vi en AW, vinkar av folk som dragit från kontoret och har det kul. Säga vad man vill om jobbet, med de här kollegorna har man aldrig trist, aldrig!

Fredag har jag tagit ledigt och drar ut till kusten och njuter fram till söndag.

Sen har den veckan gott och resten av höstens härligheter kommer närmare. Den här hösten kommer att bli bland den bästa på länge. Det vet jag redan nu!

Vakna till det här är livet...

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

