Blenderstrul…

Standard

Efter två sekunders funderande köpte jag mig en ny blender för en vecka sen och i lördags kom den hem till mig.
Mixade och fixade cashewsås, proteinplättar och smoothie. Dock inte för att intas inom samma måltid. Den fungerade finfint, var snabb och vass som fasen. DOCK ville den inte röra sig på låga varv.

Så jag mailade butiken jag handlat den på och de tog i sin tur kontakt med producenten som kontaktade mig idag.
Sen har de instruerat mig i hur jag ska ta ner maskinen i delar, fota och maila in dem. Å nu är reservdelarna på väg hem till mig.
Skulle det inte fungera trots allt så får jag byta maskin trots att jag varit inne och skruvat i  den.
Sån service gillar jag. Först prova själv och göra det enkelt och snabbt, sen skicka tillbaka och vara utan maskin.

Nu håller vi dock en tumme för att det räcker med reservdelen. Deal?!

blendern

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

