Lördagsbalans…

Standard

Började dagen lite sakta. Dottern var här igår kväll och vi pladdrade, åt bullar och drack vin. Mys…
Förmiddagen fortsatte lika sakta. Tittade på En man som heter Ove. Skrattade en del, grät än mer. Så fin film. Kan inte lämna någon oberörd!

Har precis fixat till mig och försatt mig i Lördagsmood… I eftermiddag vankas groggbänk hos goda vänner. Å jag vet att det kommer att bli en massa prat och skratt… å jo, grogg!

Balans är viktigt och jag tycker nog att jag fått till den rätt bra!

Lördagsmood

Lördagsmood

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

