Ett år…

Standard

Säga vad man vill om försäkringsbolag men Länsförsäkringar Gävleborg  har varit kanoners! Ett år efter skadan hörde de av sig för att utreda ev. fortsatta skador och ärr. Det jag behövde göra var att berätta om ev. läkarkontakter, beskriva mina problem och skicka in en ansiktsbild. Smidigt!

När det gäller mitt privata försäkringsbolag, Förenade Liv, är det inte lika kanoners. Där är det upp till mig att höra av mig om två år. Kan tänka mig att många struntar i det eller rent av glömmer bort att göra det.

Därför gillar jag när de hör av sig till försäkringstagaren. Det är service det!

Mie

Jag och mitt ärr… 

 

 

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

