Hållbar yta…

Standard

Äntligen har jag hittat ett nagellack som håller vad det lovar. Håller över huvud taget!

Jag var till Creative Makeup by Her i förra veckan. Fixade brynen och köpte nagellack. Å det är det bästa nagellack jag någonsin har haft. Det slår alla dyra fina märken med hästlängder.

Jag målade naglarna i torsdags och har tvättat, städat och allt annat man gör hemmavid. Jag har till och med varit ute på lotten och härjat. Idag kan man se att det är liiite skavt längst ut på naglarna. Mer än så är det inte.

Så vill du ha ett bra nagellack som verkligen håller. Köp Paese Nagellack, det råder jag dig till.

naglar

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

