SVPS…

Standard

Japp, nu är den här, Sista Veckan På Semestern… Men det går ingen nöd på mig, snart är det dags för ledighet igen. Löööööv it!

Vaknade tidigt och drog av ett par avsnitt av Stranger Things, svinbra serie! Funkar även för mig som är löjligt lättskrämd. Fast kanske inte ensamma sena kvällar.

For ut till Lott och slet som faan. Något gäddhäng kommer aldrig att synas på mina armar, det kan jag lova. Drog en jäkla massa gräs och förberedde nästa års nya bädd. Kom hem med både hallon och potatis. Smakade av båda sorterna, Cerisa och Gourmandine. Båda var fantastiskt goda men den tidigaste sorten, Gourmandine, var helg galet god! Hann förresten precis hem innan regnet stod som spön i backen.

Nu sitter jag med en inpackning i håret, njuter av vad dagen har givit mig så här långt. Funderar på att öppna en flaska av mitt födelsedagsvin och fortsätta njuta.

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

