Drömmar…

Standard

Det har hänt att jag drömt att jag är på väg att kissa på mig. Genast har jag vaknat av att jag är oerhört kissnödig och hade jag inte vaknat hade det nog hänt i en olycka i sängen.

Inatt var det värre! Jag drömde att jag kräktes. Kräktes rejält! Vaknade upp men mådde tack och lov inte illa ens. Jag hatar verkligen att kräkas, har näst intill kräkfobi. Så jag är glad över att det bara var en dröm. Men det var fasen första gången jag drömt något sånt.

Å sömnen då? Nä tyvärr, jag sov dåligt inatt igen. Men eftersom jag fortfarande har semester så är det inget jag hetsar upp mig över. Snart sover jag som en nybankad bäver igen, det är jag övertygad om!

falla

Bilden har inget med texten att göra… men man kan få drömma!

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

