Jag och mina bryn…

Standard

Skulle bara ner på stan och fixa mina bryn… men det är inte alltid det blir som man tänkt sig. Det blir lite annorlunda! Efter att Zahra på Creative Make Up by Her fixat till tjusiga bryn på mig knallade jag ner på stan och shoppade lite sommarkläder till Skiathosresan i september.
Å eftersom jag gick där med bryn som är värda att visa upp och var hungrig gjorde jag ett litet upprop på FB om middagshäng. Å napp fick jag!

Så kvällen tillbringades på Frenchi med både f.d. och nuvarande kollegor. Åt och drack gott. Var sugen på att prova deras Moules Frites, men tyvärr har de koriander i den så det blev en räksallad i stället. Utan koriander!

Var hemma igen på den här sidan dygnet, stupade i säng och sov gott och framför allt länge. Tonårslänge! Idag blir det makeover av hemmet, ICA-shopping och fredagsmys. I morgon vankas fotboll!

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

