Hemma igen…

Standard

Tällberg levererade, Rättvik levererade. Jag och Nina levererade.
När vi kom bekantade vi oss med Åkerblads. Nina tog en närmare titt på rummet, testade sängen och vilade sig i form. Jag tog en närmare titt på gymmet och joggade ur bilfärden ur kroppen.
Efter uppfräschning picknickade vi på gården och ja… vi slappnade av rätt ordentligt.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Lördagen började så klart med frullebuffé. Förmiddagen spenderades på spaavdelningen. Vi bubblade, simmade, bastade och hade det för jävla gött. Avslutade myset med en varsin ritual och jag blev nästan kär i kvinnan som tog hand om mig. Jäklar så duktig hon var på massage, jag njöt och var tokavslappnad efteråt. Är fortfarande avslappnad och len som en barnrumpa över hela kroppen.
Åkte till Rättvik i hällregn men tillbringade tiden där i strålande sol. Där strosade vi omkring, middagade och tittade på en massa tjusiga bilar…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Söndagen var packardag… Å har ni inte varit på Åkerblads än, ta er dit. Å ni som redan varit där, åk tid igen. Det ska jag!

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

