Tankad, packad och klar…

Standard

Det är hel del prylar som ska med när två babes ska iväg på road trip. Å det här är bara mitt, Nina har dubbelt så mycket eftersom hon fixat brassestolar och annat som är bra att ha och som vi bara måste ha med oss.
wp-image-542956928jpg.jpg
Tror att jag är redo att åka nu, har fått med mig allt. Å ja MrT, träningskläder och snabba skor är med. Dags att prata delmålsbelöningar tror jag bestämt!

Å skulle det fattas något så är det ju inte till världens ände vi ska till utan till Tällberg. Allt löser sig, det vet jag.

Vi hörs på andra sidan road tripen. Ska nog sätta lås på både mobil och padda  innan jag far… låser upp när jag är åter hemmet.

fyllefilter

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

