Tredagarsvardag…

Standard

Helgen är över, den har varit god mot mig och innehållit allt från träning till festligheter. Å så fotboll så klart!
Nu jobbar jag tre dagar och sen går jag på semester. Det ska bli skönt för tempot de senaste månaderna har varit bisarra. Börjar semestern på Åkerblads i Tällberg tillsammans med en kompis. Ser fram mot lördagens massage. Mycket! Efter det har jag fria dagar, inget särskilt planerat förutom några dagar här och där.
Men först tre dagars jobb… å egentligen är det precis lagom. Skulle gärna ha tredagarsvecka, med bibehållen lön så klart!

En dimmig men skitkul lördagkväll… Å ja, jag ska fan skaffa alkolås på mobilen.

lördag

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

