Städa i värmen…

Standard

Satt åter igen och letade efter hemstäd. För jag erkänner att även om jag är ensamboende vill jag ha hjälp med städningen. Jag kan helt enkelt inte lägga ner den tid på städningen så det blir så där snyggt som jag vill ha det. Eller rättare sagt, jag prioriterar annat som familj och vänner, träning och uteliv före att vara hemma och städa. Visst, om jag gör lite varje dag så tar det kanske inte så lång tid i anspråk. Men så vill jag inte hålla på. Booooring!

Nä, jag vill ha snyggt hemma med minsta möjliga ansträngning och utan att lägga ner tid på det. När jag nu tittade runt på nätet efter olika lösningar hittade jag Hemmiljö. Dels har de ett löjligt bra erbjudande för nya kunder och kör det med svanenmärkta produkter, vilket jag gillar. De har dessutom Nöjd kundgaranti och framför allt kollektivavtal. Kanoners om du frågar mig!

Det finns bara en enda nedsida… de städar inte hemma hos mig. Men väl hos mina vänner boende i 08-området. Så även om jag nu inte kan nyttja Hemmiljö så kan jag tipsa andra om det. Passa på nu vetja. Det råder jag er till!

hemmiljö

Bilden är från hemmiljo.se

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

