Bra skit…

Standard

Rutiner, det är bra skit det. I synnerhet nu när jag är pigg och kry igen och kan ägna mig mer åt träning och mindre åt annat. Utan planering och rutiner blir det liksom inget bra. Varken hackat eller malet. Rutiner på jobbet är också bra. Särskilt dem vid 9.30 samt 14.30.

Tyvärr har mina sovrutiner kukat ur. Antar att det beror på fullmånen för ett par nätter sedan men orsaken spelar ingen roll, jag sover inte som jag ska. Å även om jag älskar att sova är jag inte orolig, sömnen kommer till slut även till mig. Tills dess njuter jag vakentid.

Fick till mig ett oerhört bra ord idag från en bloggvän. Jag säger ju att mina bloggvänner är de bästa. Hudhunger. Alltså känn på ordet… det är fantastiskt bra och beskriver precis känslan, hudhunger!

På lördag botar jag min hudhunger… med vin!

skin

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

