Ligga vaken…

Standard

Det där med att vakna mitt i natten, alt. vakna löjligt tidigt, är något nytt jag börjat med. Å det är så vansinnigt dumt. 

En är ju inte varken klarsynt eller smart under mitt-i-natten-timmarna. Tankarna är inte mina egna, de är inga jag vill ta emot när de kommer. Trots det ligger jag här klarvaken och funderar och analyserar. Hur dumt som helst. 

Nu ska jag mota iväg dumtankarna och somna om innan jag agerar och gör något jag ångrar när hjärnan fungerar bättre.  

Saknar… 

8 responses »

  1. Om du startar en ljudbok el musik så kan du kanske somna om.Brukar funka att få bort tankarna som far vilt i skallen. Jag vet att d är fruktansvärt jobbigt m alla tankar 😦 Puss o kraam sötis ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

