Inspireras och utmanas…

Standard

Har fått så mycket tillbaka senaste dagarna att jag är som hög av allt fint jag fått till mig både IRL och på mail/blogg.
Jag inspirerar andra och det är en härlig känsla och naturligtvis ger det mig en massa. Å självklart vill jag fortsätta inspirera och på så sätt hjälper det mig att hålla tempot och inte tappa det jag påbörjat. Tack alla!
Självklart har jag också folk som inspirerar mig, men också de som utmanar mig. Naturligtvis ska den mest träningsvane i min omgivning vara den som gör det. Herre gudars, MrT menar att jag ska kunna jogga en jävla mil! Lätt för honom att säga som gör det till frukost, typ!
Men ska jag lära mig något och utmanas så måste jag göra det av någon som är bäst. Fast egentligen vill han nog bara ha mig snygg naken!

naken
Bilden är från: http://www.gymgrossisten.com

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

